top of page
Eksempel på materiell

LinkedIn

Karusell

Oppløsning: 1080x1080

Maks 10MB - JPG, PNG eller GIF (ikke animert)

Overskriften i hvert kort blir forkortet etter to linjer.

Karusellannonser på LinkedIn gir en dynamisk måte å engasjere målgruppen på ved å la dem bla gjennom flere bilder i én annonse. Dette formatet gir bedrifter muligheten til å fortelle en mer detaljert historie, vise frem flere produkter eller lede brukere gjennom en stegvis prosess.

Annonsene vises direkte i feeden og lar deg tilpasse hvert kort med eget bilde, overskrift og destinasjonslenke. Hvis annonsen er knyttet til et Lead Gen-skjema, vil alle kortene lenke til det samme skjemaet.

Når annonsen er publisert, kan karusellkortene ikke redigeres. Sørg for at innholdet følger LinkedIns retningslinjer for annonsering for å unngå avvisning.

Destinasjonsadresse – nettadresser må ha «http://» eller «https://» som prefiks. Du kan bruke opptil 2000 tegn på destinasjonslenken.
Annonser som fører til en destinasjons-URL-adresse, må ikke overstige 45 tegn
Karusellannonser med et CTA tilknyttet et Lead Gen-skjema må ikke overstige 45 tegn

All specifications

Plassering
Oppløsning
Filstørrelse
Filtype
Videovarighet
Hovedtekst
Overskrift
Andre tekniske krav
Karusell
1080x1080
Maks 10MB
JPG, PNG eller GIF (ikke animert)
255 tegn
70 tegn
Destinasjonsadresse – nettadresser må ha «http://» eller «https://» som prefiks. Du kan bruke opptil 2000 tegn på destinasjonslenken. Annonser som fører til en destinasjons-URL-adresse, må ikke overstige 45 tegn Karusellannonser med et CTA tilknyttet et Lead Gen-skjema må ikke overstige 45 tegn
Bilde
1080x1350
Maks 5MB
JPG, PNG eller GIF
Animerte GIF-bilder må være 250 bilder eller kortere
600 tegn
70 tegn
Vi anbefaler at du bruker vertikale høyde/bredde-forhold for enkeltbildeannonser. Betalte vertikale ressurser vises imidlertid bare på mobile enheter. Mens vertikale bilder på 1:1,91 fortsatt støttes for vertikale bilder, legges det til rammer på hver side av videoen for å passe inn i bilderammen. For å unngå rammer anbefaler vi at du bruker størrelsesforholdet 4:5.
Video
1080x1350
Maks 500MB
MP4, H.264 kodet
3 sekunder til 30 minutter
600 tegn
70 tegn
bottom of page