

Karusell
Oppløsning: 1080x1080
Maks 10MB - JPG, PNG eller GIF (ikke animert)
Overskriften i hvert kort blir forkortet etter to linjer.
Karusellannonser på LinkedIn gir en dynamisk måte å engasjere målgruppen på ved å la dem bla gjennom flere bilder i én annonse. Dette formatet gir bedrifter muligheten til å fortelle en mer detaljert historie, vise frem flere produkter eller lede brukere gjennom en stegvis prosess.
Annonsene vises direkte i feeden og lar deg tilpasse hvert kort med eget bilde, overskrift og destinasjonslenke. Hvis annonsen er knyttet til et Lead Gen-skjema, vil alle kortene lenke til det samme skjemaet.
Når annonsen er publisert, kan karusellkortene ikke redigeres. Sørg for at innholdet følger LinkedIns retningslinjer for annonsering for å unngå avvisning.
Destinasjonsadresse – nettadresser må ha «http://» eller «https://» som prefiks. Du kan bruke opptil 2000 tegn på destinasjonslenken.
Annonser som fører til en destinasjons-URL-adresse, må ikke overstige 45 tegn
Karusellannonser med et CTA tilknyttet et Lead Gen-skjema må ikke overstige 45 tegn
All specifications
Plassering | Oppløsning | Filstørrelse | Filtype | Videovarighet | Hovedtekst | Overskrift | Andre tekniske krav |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Karusell | 1080x1080 | Maks 10MB | JPG, PNG eller GIF (ikke animert) | 255 tegn | 70 tegn | Destinasjonsadresse – nettadresser må ha «http://» eller «https://» som prefiks. Du kan bruke opptil 2000 tegn på destinasjonslenken.
Annonser som f ører til en destinasjons-URL-adresse, må ikke overstige 45 tegn
Karusellannonser med et CTA tilknyttet et Lead Gen-skjema må ikke overstige 45 tegn | |
Bilde | 1080x1350 | Maks 5MB | JPG, PNG eller GIF | Animerte GIF-bilder må være 250 bilder eller kortere | 600 tegn | 70 tegn |
Vi anbefaler at du bruker vertikale høyde/bredde-forhold for enkeltbildeannonser. Betalte vertikale ressurser vises imidlertid bare på mobile enheter.
Mens vertikale bilder på 1:1,91 fortsatt støttes for vertikale bilder, legges det til rammer på hver side av videoen for å passe inn i bilderammen. For å unngå rammer anbefaler vi at du bruker størrelsesforholdet 4:5. |
Video | 1080x1350 | Maks 500MB | MP4, H.264 kodet | 3 sekunder til 30 minutter | 600 tegn | 70 tegn |