top of page

/

LinkedIn

Sosiale medier

/

Eksempel på materiell

LinkedIn

Bilde

Oppløsning: 1080x1350

Maks 5MB - JPG, PNG eller GIF

Enkeltbildeannonser er et sponset annonseformat som vises direkte i feeden til målgruppen din. Dette formatet støttes av både klassiske og akselererende kampanjer og inneholder ett bilde som fanger oppmerksomheten i et profesjonelt miljø.

Se spesifikasjonene nedenfor for å sikre at annonsen din oppfyller kravene. Husk at annonser som ikke følger LinkedIns retningslinjer for annonsering, kan bli avvist.


Vi anbefaler at du bruker vertikale høyde/bredde-forhold for enkeltbildeannonser. Betalte vertikale ressurser vises imidlertid bare på mobile enheter.
Mens vertikale bilder på 1:1,91 fortsatt støttes for vertikale bilder, legges det til rammer på hver side av videoen for å passe inn i bilderammen. For å unngå rammer anbefaler vi at du bruker størrelsesforholdet 4:5.

Alle spesifikasjoner

Plassering
Oppløsning
Filstørrelse
Filtype
Videovarighet
Hovedtekst
Overskrift
Andre tekniske krav
Karusell
1080x1080
Maks 10MB
JPG, PNG eller GIF (ikke animert)
255 tegn
70 tegn
Destinasjonsadresse – nettadresser må ha «http://» eller «https://» som prefiks. Du kan bruke opptil 2000 tegn på destinasjonslenken. Annonser som fører til en destinasjons-URL-adresse, må ikke overstige 45 tegn Karusellannonser med et CTA tilknyttet et Lead Gen-skjema må ikke overstige 45 tegn
Bilde
1080x1350
Maks 5MB
JPG, PNG eller GIF
Animerte GIF-bilder må være 250 bilder eller kortere
600 tegn
70 tegn
Vi anbefaler at du bruker vertikale høyde/bredde-forhold for enkeltbildeannonser. Betalte vertikale ressurser vises imidlertid bare på mobile enheter. Mens vertikale bilder på 1:1,91 fortsatt støttes for vertikale bilder, legges det til rammer på hver side av videoen for å passe inn i bilderammen. For å unngå rammer anbefaler vi at du bruker størrelsesforholdet 4:5.
Video
1080x1350
Maks 500MB
MP4, H.264 kodet
3 sekunder til 30 minutter
600 tegn
70 tegn

Les mer på plattformens offisielle nettside

bottom of page