

Bilde
Oppløsning: 1080x1350
Maks 5MB - JPG, PNG eller GIF
Enkeltbildeannonser er et sponset annonseformat som vises direkte i feeden til målgruppen din. Dette formatet støttes av både klassiske og akselererende kampanjer og inneholder ett bilde som fanger oppmerksomheten i et profesjonelt miljø.
Se spesifikasjonene nedenfor for å sikre at annonsen din oppfyller kravene. Husk at annonser som ikke følger LinkedIns retningslinjer for annonsering, kan bli avvist.
Vi anbefaler at du bruker vertikale høyde/bredde-forhold for enkeltbildeannonser. Betalte vertikale ressurser vises imidlertid bare på mobile enheter.
Mens vertikale bilder på 1:1,91 fortsatt støttes for vertikale bilder, legges det til rammer på hver side av videoen for å passe inn i bilderammen. For å unngå rammer anbefaler vi at du bruker størrelsesforholdet 4:5.
Alle spesifikasjoner
Plassering | Oppløsning | Filstørrelse | Filtype | Videovarighet | Hovedtekst | Overskrift | Andre tekniske krav |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Karusell | 1080x1080 | Maks 10MB | JPG, PNG eller GIF (ikke animert) | 255 tegn | 70 tegn | Destinasjonsadresse – nettadresser må ha «http://» eller «https://» som prefiks. Du kan bruke opptil 2000 tegn på destinasjonslenken.
Annonser som fører til en destinasjons-URL-adresse, må ikke overstige 45 tegn
Karusellannonser med et CTA tilknyttet et Lead Gen-skjema må ikke overstige 45 tegn | |
Bilde | 1080x1350 | Maks 5MB | JPG, PNG eller GIF | Animerte GIF-bilder må være 250 bilder eller kortere | 600 tegn | 70 tegn |
Vi anbefaler at du bruker vertikale høyde/bredde-forhold for enkeltbildeannonser. Betalte vertikale ressurser vises imidlertid bare på mobile enheter.
Mens vertikale bilder på 1:1,91 fortsatt støttes for vertikale bilder, legges det til rammer på hver side av videoen for å passe inn i bilderammen. For å unngå rammer anbefaler vi at du bruker størrelsesforholdet 4:5. |
Video | 1080x1350 | Maks 500MB | MP4, H.264 kodet | 3 sekunder til 30 minutter | 600 tegn | 70 tegn |